Jakie zadania wykonuje kierownik projektu? Za co odpowiadają programiści? Czym zajmują się konsultanci w PSI? Oferujemy najlepsze w swojej klasie produkty i szeroką wiedzę branżową, dzięki czemu wspieramy naszych klientów w procesach transformacji. Sprawdź, co charakteryzuje poszczególne profile zawodowe w PSI.

Rozwój oprogramowania

Zadania w tym obszarze obejmują projektowanie, rozwijanie i ciągłe doskonalenie naszego oprogramowania. Programiści zapewniają wysoką jakość wytwarzanego kodu, testują i dokumentują rozwiązania. Do ich zadań należy również wspieranie zespołu supportowego w analizie błędów i ich usuwaniu.

Project Managment

Osoby pracujące w tym obszarze odpowiadają za projekty IT z takich sektorów jak logistyka czy energetyka. Zadania project managera w PSI obejmują planowanie, kontrolę i raportowanie postępów, ścisłą współpracę z klientami, dostawcami i zespołami projektowymi w celu skutecznego wdrożenia naszych rozwiązań. Pionierskie podejście do zarządzania projektami oznacza również ciągłe doskonalenie metod projektowych, elastyczne łączenie podejścia zwinnego z klasycznym oraz dzielenie się naszą ekspercką wiedzą – we współpracy z zespołami marketingu i sprzedaży.

Quality Assurance

Osoby zatrudnione w obszarze Quality Assurance w PSI zapewniają wysoką jakość naszych produktów poprzez testowanie, analizę i identyfikowanie błędów. Do ich zadań należy tworzenie i wykonywanie testów manualnych oraz automatycznych, a także dokumentowanie ich wyników. Dzięki współpracy inżynierów ds. testerów z zespołem deweloperskim ewentualne problemy eliminowane są na wczesnym etapie projektu.

Dział marketingu

Odpowiada za opracowywanie i wdrażanie strategii komunikacji, której celem jest zwiększenie rozpoznawalności marki oraz promocja produktów i usług PSI. Zadania osób pracujących w tym obszarze obejmują m.in. budowanie i pozycjonowanie marki, analizę rynku i działań konkurencji, a także planowanie, koordynację i realizację kampanii marketingowych w różnych kanałach – zarówno online, jak i offline. Eksperci z działu marketingu tworzą materiały promocyjne, organizują wydarzenia branżowe oraz wspierają działania sprzedażowe, dostarczając merytoryczne treści i narzędzia. Współpracując ściśle z działami sprzedaży dbają o spójność komunikacji i skuteczne dotarcie do potencjalnych klientów.

P&O

Osoby pracujące w tym obszarze wspierają naszych pracowników na różnych etapach ich kariery w firmie. W zależności od specjalizacji, do ich obowiązków należy rekrutacja nowych pracowników, opracowywanie programów szkoleniowych, czy planowanie i koordynowanie działań związanych z employer brandingiem. Dzięki swojej wiedzy z zakresu prawa pracy i umiejętnościom komunikacyjnym specjaliści z zakresu HR przyczyniają się do tworzenia pozytywnego środowiska pracy. Współpracują ściśle z menedżerami oraz poszczególnymi działami, aby zapewnić pracownikom jak najlepsze wsparcie i rozwój.

Oferty Pracy