
Klienci i dostawcy
Długoterminowe relacje z klientami mają kluczowe znaczenie dla trwałego, pozytywnego rozwoju gospodarczego firmy.
Wysokie standardy w naszych relacjach biznesowych zapewniają zrównoważoną współpracę.
Długoterminowe relacje z klientami
Długoterminowe relacje z klientami stanowią podstawę pozytywnych długoterminowych wyników ekonomicznych Grupy PSI. Od 2017 r. PSI oblicza wskaźnik lojalności klientów w celu pomiaru swoich wyników w zakresie relacji z klientami.
Wskaźnik lojalności klientów uwzględnia gotowość klientów do zawierania długoterminowych umów serwisowych i modernizacyjnych oraz udzielania referencji. Cele są definiowane, a ich osiągnięcie jest mierzone zarówno dla udziału skonsolidowanych przychodów przypisanych do umów serwisowych i modernizacyjnych, jak i dla poziomu gotowości do udzielenia referencji. Obliczone w ten sposób poziomy realizacji celów są uwzględniane w indeksie z równymi wagami. W 2020 r. wskaźnik lojalności klientów wyniósł 96%, notując wzrost z 86% w 2019 r.
Prywatność danych
Poufne dane powierzone firmie PSI będą traktowane jako poufne i chronione przed ujawnieniem osobom trzecim. Firma PSI będzie bronić swoich praw własności intelektualnej, szanując jednocześnie prawa własności intelektualnej innych podmiotów. Wszyscy pracownicy PSI są zobowiązani do traktowania tajemnic handlowych i danych jako poufnych.
Grupa PSI uzyskała certyfikat DIN ISO/IEC 27001 zgodnie z wymaganiami systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji od 2016 roku.
Kodeks postępowania
Standardy społecznego łańcucha dostaw
PSI kupuje produkty przede wszystkim od dużych międzynarodowych grup IT, takich jak Hewlett Packard, IBM, Microsoft, Oracle czy SAP, które stosują kompleksowe standardy społeczne. Ponadto PSI współpracuje z freelancerami, którzy muszą przestrzegać tych samych standardów, co pracownicy firmy.
PSI zobowiązuje się do poszanowania praw człowieka i ochrony środowiska zarówno w swojej działalności, jak i we współpracy z dostawcami. Zgodnie z wymaganiami ustawy o należytej staranności w łańcuchu dostaw (Supply Chain Due Diligence Law), firma PSI opracowała oświadczenie dot. polityki, w którym określa swoje zobowiązanie do przestrzegania praw człowieka i ochrony środowiska oraz podejście do zarządzania związanymi z tym ryzykami w swojej działalności i we współpracy z dostawcami.
"Niniejsze oświadczenie dotyczące polityki zawiera podstawowe zasady, wyjaśnia sposób wdrażania przepisów przez PSI, opisuje proces zarządzania ryzykiem, procedurę składania skarg oraz działania na rzecz ciągłego doskonalenia.
Podczas gdy pracownicy dają przykład swoim postępowaniem, PSI oczekuje, że dostawcy i inni partnerzy biznesowi również zobowiążą się do poszanowania praw człowieka, wdrożenia odpowiednich procesów należytej staranności oraz przekazywania tych oczekiwań swoim partnerom biznesowym.
Deklaracja zasad zgodnie z niemiecką ustawą o należytej staranności w łańcuchu dostaw"
Monitorowanie łańcucha dostaw
Grupa PSI posiada certyfikat ISO 9001 od 1994 roku. Częścią zarządzania jakością jest zdefiniowany proces selekcji i oceny dostawców.