Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne to jeden z największych operatorów transportu publicznego w Polsce przewożący ponad 210 mln pasażerów rocznie, posiadający ok. 600 pojazdów (autobusów i tramwajów) działających w kilku zajezdniach. Pracą zajezdni Franowo, jednej z najnowocześniejszych i najbardziej zautomatyzowanych zajezdni tramwajowych w Europie, steruje system PSItraffic/DMS. Odpowiada on m.in. za dysponowanie pojazdami, zarządzanie warsztatem, identyfikację pojazdów oraz sterowanie ruchem tramwajów. DMS został zintegrowany z urządzeniami diagnostycznymi i innymi systemami informatycznymi wykorzystywanymi przez przewoźnika.
Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o. zajmujące się organizowaniem komunikacji tramwajowej oraz naprawami i modernizacją infrastruktury torowej na terenie Warszawy, zdecydowały się na wdrożenie systemu PSItraffic/DMS do zarządzania zajezdnią tramwajową Annopol. Nowo budowana zajezdnia będzie zajmowała powierzchnię niemal 12 hektarów, a długość wszystkich torów w zajezdni ma przekroczyć 14 km. Stacjonować będzie w niej 150 tramwajów o długości do 33 m. Zadaniem systemu PSI będzie zarządzanie przebiegiem wszystkich procesów technologicznych, w tym sterowanie ruchem i optymalizacja drogi przebiegu tramwajów.
Przedsiębiorstwo Hamburger Hochbahn obsługuje 204 mln pasażerów rocznie. System zarządzania zajezdnią jest tu wdrażany dla łącznie 6 zajezdni obsługujących ponad 800 autobusów. Dzięki systemowi możliwa jest pełna automatyzacja zarządzania flotą. Ważnym celem projektu są oszczędności wynikające m.in. optymalizacji procesów związanych z tankowaniem pojazdów.
Przedsiębiorstwo Stadtwerke Augsburg przewozi 53 mln pasażerów rocznie, oferując usługi przewozowe w obrębie Augsburga i okolic. System zarządzania zajezdnią (DMS) obsługuje łącznie dwie zajezdnie: tramwajową i autobusową, a w nich łącznie około 200 pojazdów. System PSItraffic/DMS obejmuje w pełni automatyczne planowanie pracy zajezdni, sterowanie ruchem, planowanie napraw warsztatowych, rejestrację usterek pojazdów oraz automatyczny import rozkładów jazdy i planów dyżurów.
Rhätische Bahn AG to największy przewoźnik kolejowy w Alpach Szwajcarskich. Wdrożony tu został system PSI do zarządzania pracą warsztatu. Nadzoruje on procesy utrzymania ruchu oraz produkcji i napraw elementów zamiennych. Z oprogramowania korzysta ponad 200 użytkowników, dbających o prawidłowe utrzymanie 61 lokomotyw i 1,2 tys. wagonów. PSI zrealizowało dla Klienta także wdrożenie kompletnego systemu informacji pasażerskiej wraz z setką wyświetlaczy umieszczonych na peronach i systemem łączności.
W Amsterdamie PSI zrealizowało wdrożenie systemu zarządzania flotą i informacją pasażerską. Korzysta z niego miejski przewoźnik, GVB, a system PSItraffic/ITCS pozwala na zarządzanie pracą około 300 tramwajów i 300 autobusów. Projekt obejmował m.in. wdrożenie systemu do zarządzania zdarzeniami, centrum kontroli ruchu pojazdów transportu publicznego, a także systemu dynamicznej informacji pasażerskiej.
SSB obsługuje linie komunikacji miejskiej i podmiejskiej na obszarze obejmującym ok. 970 tys. mieszkańców. System zarządzania zajezdnią wraz z serwerami i systemem lokalizacji pojazdów dla przedsiębiorstwa transportowego Stuttgarter Straßenbahnen AG zarządza pracą ponad 250 autobusów i 200 tramwajów w 7 zajezdniach. To pierwsze wdrożenie systemu PSItraffic/DMS, w którym do lokalizacji pojazdów w zajezdniach wykorzystywana jest technologia RFID.
System PSItraffic/ITCS wspiera S-Bahn Hamburg w zarządzaniu ponad 160 pociągami i 250 wyświetlaczami informacji pasażerskiej czasu rzeczywistego na ponad 60 stacjach kolejowych. System nadzoruje ruch pociągów, zarządza informacją pasażerską, przekazuje informacje dla maszynistów, dyspozytorów, osób układających rozkład jazdy w Centrum Operatorskim, a także kierownictwa i obsługi serwisowej. Dane są wykorzystywane przez system informacji pasażerskiej czasu rzeczywistego i tablice informacyjne na peronach oraz udostępniane maszynistom.
Przedsiębiorstwo Rheinbahn AG z Düsseldorfu obsługuje 214 mln pasażerów rocznie i jest piątym największym przedsiębiorstwem komunikacyjnym w Niemczech. DMS wdrożony tu został dla 5 zajezdni, obejmując ponad 400 autobusów i 300 tramwajów. System PSItraffic/DMS zastąpił poprzedni system zarządzania, działający w Rheinbahn AG od ponad 20 lat.