Z zajezdni Varresbeck i Nächstebreck każdego dnia na trasy wysyłanych jest ponad 300 pojazdów. Oznacza to, że trzysta pojazdów każdego dnia jest utrzymywanych: czyszczonych czy tankowanych. System PSItraffic/DMS zapewni optymalizację procesów poprzez w pełni automatyczne przydzielanie miejsc parkingowych i dysponowanie pojazdów do zadań przewozowych. To pozwoli na maksymalne wykorzystanie pojemności stanowisk warsztatowych, a interwały czynności obsługowych czy tankowania zostaną dobrane w sposób możliwie efektywny. Dzięki optymalnej dyspozycji pojazdów do zadań przewozowych i warsztatowych, zmniejszony zostanie nakład czasowy potrzebny na realizację manewrów na terenie zajezdni, zmniejszone zostanie także ryzyko awarii pojazdu w trasie. W związku z tym zmniejszeniu ulec mogą zarówno koszty operacyjne po stronie przewoźnika jak i koszty zewnętrzne jego działania – chociażby poprzez mniejszą emisję zanieczyszczeń czy wyższą produktywność.
Implementacja systemu zarządzania jest dla WSW niezbędna w szczególności ze względu na wprowadzenie do ruchu pierwszych autobusów zasilanych ogniwami paliwowymi. Tym samym potrzebny jest system do automatycznego przypisywania pojazdów do zadań, a także planowania i optymalizacji dostaw wodoru w przewidywalny i możliwie efektywny ekonomicznie sposób.
Jako spółka zależna Wuppertaler Stadtwerke, WSW mobil GmbH organizuje publiczny transport zbiorowy w Wuppertalu i okolicach, obsługując rocznie ponad 90 milionów pasażerów. WSW obsługuje m.in. linię kolei podwieszanej oraz sieć 66 linii autobusowych, na której pracuje ok. 300 pojazdów.
Darmowy webinar
Jak zorganizować efektywną współpracę kilku planistów?
Dołącz do webinarium i zdobądź wiedzę popartą praktycznymi rozwiązaniami.